მიმართულება |
სამიზნე
ცნება |
საკითხი |
დავალების
იდეა |
კონტექსტმაგალითი |
სასწავლო
რესურსები კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობისთვის |
კომპიუტერული ტექნოლოგიები |
პირობითი ნიშნები |
პირობითი ნიშნების
შემუშავება და
მათი საშუალებით
ინფორმაციის გადაცემა;
პირობითი ნიშნების
საშულებით ბრძანებების
გადაცემა და
მიღებული ბრძანებების
თანამიმდევრული შესრულება. |
უსაფრთხოების
ნიშნები |
ელექტრონული
საგანმანათლებლო
რესურსი
(emis.ge) ფურცელი, ფანქრები, Paint, Paint 3d, ვსწავლობთ თამაშით. |
|
კომპიუტერული ტექნოლოგიები |
პროგრამული
კოდი (ალგორითმი) |
ციკლების გამოყენება ვიზუალური პროგრამირების |
ჩემი დღის რეჟიმი |
ელექტრონული საგანმანათლებლო რესურსი (emis.ge) ფურცელი, ფანქრები, Paint, Paint 3d, ვსწავლობთ თამაშით |
|
ისტ |
ინტერნეტი |
ქსელის ფუნქციონირების პრინციპები; |
„ქსელი“ შენს
წარმოდგენაში |
ელექტრონული საგანმანათლებლო რესურსი (emis.ge) ფურცელი,ფანქრები,
Paint, Paint
3D.
|
|
ციფრული წიგნიერება |
ციფრული მოქალაქეობა |
ფიზიკური და ვირტუალური გარემო; პაროლი და ლოჯინი. |
მარტივი და რთული პაროლები
|
https://school.emis.ge/Computer-Science/Class-2/working-with-account-12/1.html office 365 Teams |
სკოლა: სსიპ ქ.თბილისის N142 საჯარო
საგანი: კომპიუტერული ტექნოლოგიები
კლასი-II
მასწავლებელი : თინათინ
სტურუა
მიმართულება |
სამიზნე
ცნება |
საკითხი |
დავალების
იდეა |
კონტექსტმაგალითი |
სასწავლო რესურსები კომპლექსურ დავალებაზე
მუშაობისთვის |
კომპიუტერული ტექნოლოგიები |
კომპიუტერის აგებულება |
კომპიუტერის ძირითადი ნაწილები: ინფორმაციის შესაყვანი პორტი; ინფორმაციის დასამუშავებელი მოწყობილობა; მეხსიერება; ინფორმაციის გამოსატანი პორტი; კომპიუტერის დამატებითი მოწყობილობები: კლავიატურა, მაუსი, მონიტორი და ა.შ.; როგორ მუშაობს კომპიუტერი. |
ერთი დამატებითი და ერთი ძირითადი მოწყობილობა |
ელექტრონული საგანმანათლებლო რესურსი
(emis.ge) ფურცელი, ფანქრები. Paint, 3D
paint |
|
კომპიუტერული ტექნოლოგიები |
პირობითი ნიშნები |
ვიზუალური პროგრამირება. |
კომიქსი- ჩემი მოგონილი ამბავი |
ელექტრონული საგანმანათლებლო რესურსი
(emis.ge) ვსწავლობთ თამაშით, |
|
კომპიუტერული ტექნოლოგიები |
(ალგორითმი) პროგრამული კოდი |
ალგორითმი და ალგორითმის შემუშავება; ვიზუალური პროგრამირების გარემოში (მაგ.: Scratch) წინასწარ შემუშავებული ალგორითმის მიხედვით მარტივი ანიმაციის შექმნა; ვიზუალური კომუნიკაცია; პროგრამული ენა; |
წყალქვეშა სამყარო |
https://scratch.mit.edu/projects/810266270 |
https://school.emis.ge/Computer-Science/Class-3/algorithmes-4/1.html https://school.emis.ge/Computer-Science/Class-3/Visual-programing-7/1.html |
ისტ |
ინტერნეტი |
ინტერნეტის ფუნქციონირების პრინციპები; ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიება, მოძიებული ინფორმაციის დახარისხება და გამოყენება; ღრუბლოვანი სერვისების ფუნქციონირების პრინციპები. |
|
|
https://school.emis.ge/Computer-Science/Class-3/internet-8/1.html https://school.emis.ge/Computer-Science/Class-3/search-engine-9/1.html https://school.emis.ge/Computer-Science/Class-3/Cloud-services-10/1.html |
ისტ |
ინფორმაცია |
პრეზენტაციის შექმნა (Ms
PowerPoint) |
გარეული ცხოველები და ფრინველები |
ნიმუში |
https://school.emis.ge/Computer-Science/Class-3/Presentation-11/1.html |
ციფრული წიგნიერება |
ციფრული მოქალაქეობა |
Office 365-ის პირადი ანგარიშის მართვა; პირადი
ანგარიშის დაცვა. |
|
|
https://school.emis.ge/Computer-Science/Class-3/managing-office365-12/1.html |
სკოლა: სსიპ ქ.თბილისის N142 საჯარო
საგანი: კომპიუტერული ტექნოლოგიები
კლასი-III
მასწავლებელი : თინათინ სტურუა
მიმართულება |
სამიზნე
ცნება |
საკითხი |
დავალების
იდეა |
კონტექსტმაგალითი |
სასწავლო რესურსები კომპლექსურ დავალებაზე
მუშაობისთვის |
კომპიუტერული ტექნოლოგიები |
პროგრამული
კოდი (ალგორითმი) |
ალგორითმში ან ვიზუალური პროგრამირების კოდში პრობლემების
იდენტიფიცირება; პროგრამის ქცევის პროგნოზირება; პროგრამის შექმნა. |
ჰეი, სამყარო |
https://studio.code.org/s/hello-world-animals-2021/lessons/1/levels/1 Code.org კოდის წერა |
Code.org |
ისტ |
ინტერნეტი |
ღრუბლოვანი სერვისების სათანადოდ გამოყენება
(ფაილის შექმნა, შენახვა, გაზიარება). |
ჩემი პერსონალური გამოფენა |
https://school.emis.ge/Computer-Science/Class-4/Group-work-14/15.html |
https://school.emis.ge/Computer-Science/Class-4/Group-work-14/1.html Outlook ფოსტა , One drive Googl ან სხვა საძიებო
სისტემა |
ისტ |
ინფორმაცია |
ტექსტური რედაქტორი (Microsoft Word); ტექსტური
რედაქტორის მიზნობრივი გამოყენება; |
გავუფრთხილდეთ დედამიწას |
ნიმუში |
https://school.emis.ge/Computer-Science/Class-4/Text-editor-&-tools-7/1.html Microsoft
Word |
ციფრული წიგნიერება |
ციფრული მოქალაქეობა |
საკუთარი ძალებით შექმნილი ინფორმაციის გაზიარება
ელ. ფოსტისა და ღრუბლოვანი სერვისების საშუალებით; საერთო ღრუბლოვან სივრცეში მუშაობა. |
პრეზენტაცია ღრუბლოვანი სერვისების
გამოყენებაზე. |
ელექტრონული
საგანმანათლებლო რესურსი (emis.ge) |
https://school.emis.ge/Computer-Science/Class-4/Sending-email-11/1.html ელექტრონული
საგანმანათლებლო რესურსი (emis.ge) Google drive One drive Word Power point |
სკოლა: სსიპ ქ.თბილისის N142 საჯარო
საგანი: კომპიუტერული ტექნოლოგიები
კლასი-IV
მასწავლებელი : თინათინ სტურუა
No comments:
Post a Comment